Please Put Your Blog's Link ;)

Thursday, March 24, 2011

saengicukahamnida ~~


Salam Eid Milad ~

Dia seorang wanita yang tegas, tetapi penyayang. Berkelulusan diploma teknologi maklumat. Cantik orangnya. Status berkahwin pada 6 november 2010. 

Diberi nama Nurul Huda binti Ismail, dilahirkan pada 24 mac 1981. Dialah kakandaku, kini genap usianya 30tahun. Selamat hari lahir akak. Moga dirimu dirahmati Allah.







Marah bukan kebencian, tapi tanda sayang. 


Pelik. Dia seorang yang sangat garang, hampir setiap hari memarahi saya seoalah-olah ada api kebencian di hatinya. Jarang melemparkan senyum apatah lagi hendak bersembang mesra dengan saya. Sepatah dia tanya sepatah la saya jawab. Memang kering je masing-masing. Kadang-kadang kena cubit, bila teringat memang berbisa. Pedih ! Menyampah pun ada kadang-kadang tu. Asyik kena marah je. Bosan.

Tapi.....
Hasil daripada cubitan berbisa dan tengkingan bak menyeringa, saya kini boleh berbaik dengan dia malah sangat rapat. Sejak tu, baru la saya sedar marah2 kakak bukan kerana benci tapi kerana sayang. Marah sebab tak nak saya jadi pemalas dan sebagainya. Bak kata orang, air yang dicencang tak kan putus.

always in my heart ! 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...