Please Put Your Blog's Link ;)

Friday, February 11, 2011

fUTsaL 2011


11 Feb 2011
8.00 am

Suasana menyepi menyelubungi kolej kediaman al-Malik Khalid, Nilam Puri. Tidur lagikah ?

Oh warga AMK semuanya sudah ke Pasir Tumboh untuk menghadiri satu pertandingan futsal peringkat kolej yang dianjurkan oleh JKP Sukan & Rekreasi yang diketuai oleh saudari Noor Aminah Bt Kamilen dengan kerjasama Nurul Husna bt Sarwani selaku timbalan pengarah bagi program ini wala ansa (tidak dilupakan) rakan2 yang menjadi badan penggerak program tersebut.

Tahniah ! Syabas kerana menamatkan program tersebut dengan jayanya.


srikandi sudah bersiap sedia



perjalanan bermulaaaaa~


9.00 am

Pertandingan bermula seawal jam 8.15 am lebih (lebih kurang la), majmuah saya yang gagah perkasa lagi dikenali sebagai harimau malaya, haha lawan pada jam 9.00 am bertemu dengan pihak lawan yang tidak kurang hebatnya, majmuah 5 semester 4. Habis tu pulak, kami bertemu dengan majmuah 6 semester 2 pada jam 11.00 am. Diorang pon tak la hebat mana, haha. Ada lagi satu majmuah tapi saya lupa la pulak majmuah mana. Tua dah saya ni, allah ~~

Memang la best main futsal, tapi saya kurang minat la. Tapi demi majmuah tercinta dan untuk menyihatkan badan yang dah sememangnya sihat ni, saya korbankan segalanya ('',)

Pusingan awal memang la sengit lawan dengan majmuah 5, habis ditendang nya semua benda, haha. Lawan dengan semester 2 pun sengit la jugak, tapi diorang tu memang la 'tak bape nak terer', geram betul di buatnye (>_<). 

Habis 3 pusingan, majmuah 3 semester 4 memang terer. Tak ada majmuah lain yang boleh menandingi majmuah kami sebab kamilah harimau malaya yang jinak, haha. Sebab apa saya kata kami hebat ? Sebab kamilah majmuah pertama yang balik ke kolej (^_^) hahaha sebab 3 pusingan tu semua bola masuk ke dalam gol kami je. Eh, tapi jangan sangka kami ni lemah, dapat jugak tau menjaringkan gol walaupun tak banyak. At least ada la juga ~~



kedatangan yang amat berhormat


'perang' bermula :)


keceriaan terserlah

Wah !! Kenangan terindah bersama kawan2 sepanjang dua semester dan sepanjang tahun 2010-2011. Walau hanya seketika, kemesraan dan kemanisan ukhwah bersama mereka begitu dirasai. Bilakah lagi kami dapat merasai kemanisan ini ?

Buat kawan2 sekalian, kome memang best ~~~~

Special dedicate for my best fren,.,Nazratun Naimah, Fatin Syuhada, Mujibah Afifa, kak Faizura. (~_^)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...