Please Put Your Blog's Link ;)

Thursday, December 30, 2010

jeNjaLaN....jOm !!


Alhamdulillah, berakhir sudah sebuah penantian.

Penatnya menguruskan sesuatu untuk pertama kalinya. Tapi inilah pengalaman yang saya dapat, agak menyeronokkan.

Program kokurikulum bagi semester 4 sesi 2010/2011 akan bermula tidak lama lagi. Bagi majmuah 3, kami akan mengadakan program di dua buah tempat iaitu sekolah rendah saya, Sekolah Rendah Agama Tarbiyah Islamiyah dan rumah anak yatim/miskin Budimulia Nurul Huda.

Sebagai pencadang supaya program ni dibuat di sekolah lama saya, jadi terpaksalah saya menguruskannya dan bekerja keras untuk menjayakannya. Penat ! Memang penat, penat menantikan jawapan yang tidak pasti, kerja saya yang lain pun terpaksa ditunda seketika. Penantian itu satu penyeksaan, bak kata oranglah. Tapi bila semuanya telah selesai, HOORAY !!! Sorakan kegembiraan melanda, alhamdulillah tidak dilupakan :)

Pertama kali pergi, pengusaha tiada. Pulang semula, perjalanan kira-kira setengah jam dari sekolah rendah tu. Penat lagi. Penat drive, tapi sebenarnya seronok sebab dapat konker kereta untuk sehari. Gila stereng la katakan, hehe.


SEKITAR RUMAH ANAK YATIM 
ni la rumah anak yatim tu






SEKOLAH
surau sekolah





Tak boleh tunjuk banyak-banyak, tak suspen pulak nanti. Bila dah selesai program kami, saya post kan lagi gamabar dan al-kisah program kami. Walau bagaimana pun, usaha saya berhasil. Syukur ke hadrat Ilahi.


Tunggu entry untuk perjalanan program ini ya !

Terima kasih


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...