Please Put Your Blog's Link ;)

Saturday, April 16, 2011

sudah dikemas kini ;)



Entah kali ke berapa saya tukar-tukar template blog ni. Alhamdulillah untuk kali ni saya berpuas hati dengan hasilnya walaupun saya tahu tak cantik ('',) tapi persepsi orang terhadap suasana blog saya, saya tak kisah janji apa yang saya hasilkan memuaskan hati saya dan anda yang membaca.


Sebelum ni saya rasa macam ada yang tak kena dengan blog ni, dari segi penulisan dan kekemasannya. Mungkin penulisan saya agak tunggang-langgang atau mungkin juga terlalu panjang dan membosankan. Ayat-ayat yang tidak tersusun dan mungkin juga bahasa yang kurang enak. Suasana blog yang terlalu padat dan tidak ceria. Saya tak tahu.


Andai ada bahasa-bahasa saya yang kurang enak, kurang digemari dan mungkin ada yang terasa hati, saya mohon kemaafan. Komen-komen anda amat dititikberatkan dan dialu-alukan.


Saya tidak akan menulis sesuatu entry yang terlalu panjang sebab bagi saya, tak semua orang suka membaca artikel yang panjang termasuklah saya. Saya suka menulis dengan ringkas dan seboleh-bolehnya saya akan menulis daripada hasil tangan saya sendiri.


Sebelum ini saya hemtam keromo je, tapi insya Allah saya akan cuba perbaiki penulisan saya. Saya suka bercerita mengenai pengalaman, apa yang saya lihat, apa yang saya dengar, apa yang saya baca, apa yang saya pegang, apa yang saya sentuh dan apa yang saya cari. Semua yang dah saya dapat saya akan tulis kembali dalam blog ini, memelihara ilmu dengan menulisnya.


Saya bukan penulis yang hebat, belum sampai tahap pro lagi (^^,). Saya sendiri pun kadang-kadang rasa bosan dengan cara penulisan saya, tak tahu mana silapnya. Harap anda boleh membantu saya.


Tak salah kalau saya meng'copy' sesuatu artikel dari mana-mana, kan ? Sekurang-kurangnya ilmu yang disampaikan orang tu dan saya mengirimkan kepada orang lain akan memberi keuntungan kepadanya disamping komisen kepada saya :)


Moga ada yang membantu.
Terima kasih.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...